هنگام برنامه ریزی برای همایش و رویدادها باید به جرئیات زیادی توجه کنید و در این حین ممکن است اشتباهاتی انجام دهید. در این مقاله به بررسی چند اشتباه و راه های جلوگیری از آنها می پردازیم:
اشتباه اول: با چشمان بسته حرکت کردن
برنامه ریزی کنید، برنامه ریزی کنید و باز هم برنامه ریزی کنید. در برگزاری همایش و کنفرانس ها، جزئیات بسیار مهم هستند پس در برنامه ریزی برای رویداد خود، هر اتفاقی که ممکن است رخ دهد را در نظر بگیرید. برای شرایط بحرانی نیز برنامه داشته باشید و آن را با تمام کارکنان اجرایی درمیان بگذارید. برای افزایش هماهنگی بین افراد تیم اجرایی علاوه بر تلفن همراه می توانید از بی سیم استفاده کنید.
حتما بخوانید: چگونه برای برگزاری یک کنفرانس خوب، برنامه ریزی کنیم؟
اشتباه دوم: نمی دانید برای تیم اجرایی به چند نفر نیاز دارید.
تا به حال در همایشی شرکت کرده اید که تعداد افراد اجرایی بیشتر از شرکت کنندگان به نظر برسد؟ هیچ چیز بدتر از افرادی که در سالن همایش ایستاده اند و کاری انجام نمی دهند، نیست. این موضوع هم کارایی شما را کاهش می دهد و هم فضای بیشتری را اشغال می کند. پس دقیقا تعیین کنید به چه تعداد نیرو نیاز دارید.
اشتباه سوم: فراموش کردن نکات مهم گفت و گوها
این یکی از مواردی است که بسیار اتفاق می افتد. می توانید از پشت کارت های ویزیت یا برگه هایی برای این منظور استفاده کنید، علاوه بر این، اسکنرهای پیشرفته ای وجود دارند که توانایی ذخیره مستقیم مکالمات را دارند. می توانید از این اطلاعات در آینده برای سیستم مدیریت ارتباط با مشتری یا CRM خود استفاده کنید.
موفق باشید.
.
نظرات
دیدگاهی بنویسید